Model pedagògic
Bases del model pedagògic
Aprenentatge basat en la investigació

Bases del model pedagògic
Aprenentatge basat en el moviment

Objectius educatius prioritaris
Sistematitzar situacions que afavoreixin el pensament crític

Objectius educatius prioritaris
Planificar l'acció educativa des de l'aprenentatge amb sentit

Criteris d’organització pedagògica
El grup de referència de l'infant
Cada infant forma part d'un grup estable d'infants que es constitueix quan entren els primers infants a P3. Al llarg de l'educació infantil i primària aquest serà el grup de referència per l'infant. Aquests grups respecten les ràtios establertes pel Departament d'Educació, de 25/26 infants segons l'oferta de cada curs.
Cada grup estable té un espai de referència on comença i acaba la seva jornada. En aquest grup de referència neixen i es desenvolupen els projectes o processos d'investigació.
En el sí del propi grup, creem petits grups per a treballar col·lectivament o cooperativament. Els agrupaments són heterogenis per tal d'afavorir la inclusió amb el principi d'aprendre junts infants diferents.

Criteris d’organització pedagògica
Altres agrupaments
Per tal d'afavorir la naturalesa social del procés d'aprendre, hi ha moments durant la setmana en què s'agrupen infants de diferents cursos.
