El primer repte del curs

Aquests primers dies de curs els infants de primària tenen un GRAN repte! El repte és poder escollir un nom que realment els identifiqui com a equip!

Aquest, però, no és un repte ràpid, perquè implica posar-se d’acord amb TOTS els grups de primària per tal de triar la temàtica de partida general per començar a pensar un nom.

Els primers passos que han anat desenvolupant han estat:

1. Formular idees sobre noms que els agradaria, per exemple: Dofins.
  2. Trobar les categories que engloben els noms que han anat proposant: Animals marins.
  3. Votar les categories que més els agraden (abans, però, han escollit com voldrien fer la votació!).
  4. Argumentar amb l’objectiu de convèncer als infants dels altres grups el perquè haurien de votar una de les dues categories del seu ambient.
  5. Fer un vídeo amb les argumentacions que han pensat per enviar-lo als altres grups.

Els propers passos seran veure els vídeos de cada un dels grups i… votar! Un cop s’hagi fet la votació, cada grup d’infants pensarà un nom dins la categoria guanyadora i, per fi! Cada grup tindrà un nom propi que els identifiqui!

Us seguirem informant sobre com evoluciona aquest repte de primària!