Història

L’escola Entença va néixer el setembre de 2016 amb tres grups d’infants de P3 i des de llavors que estem en procés de construcció i de creixement. Començar una escola és començar-ho tot des de zero, per les famílies i per l’equip: la creació de l’associació de famílies, del primer consell escolar, detectar les necessitats i organitzar les comissions (de famílies, del claustre i mixtes) amb l’objectiu de crear un espai de relació i d’aprenentatge no només per als infants sinó per a tothom que en formem part i que som aprenents a la vegada.
A poc a poc l’engranatge gira donant sentit i forma a tot allò que, entre tothom que en formem part, volem que sigui l’escola Entença.

Les transformacions dels espais, des de l’inici fins ara

Any rere any, l’escola creix per acollir els grups i les famílies que han arribat a la comunitat. És per això que des del Consorci d’Educació de Barcelona hi ha anat afegint més mòduls. Aquest increment de mòduls ha fet a la vegada transformar els espais, interiors i exteriors.