La Catifa literària a P4

Cada dia, els infants dels grups de P4 es troben amb el seu grup de referència a la catifa per començar el dia a l’escola. És un moment per trobar-nos, mirar-nos i saber què farem al llarg del dia.

A la tarda, fem el tancament a la catifa i sempre ho fem amb un conte. Normalment l’adulta explica un conte oral, a vegades s’acompanya d’algun element, com uns titelles de dit i d’altres, es llegeix un conte que porta l’adulta.

Durant aquests moments els infants i adults gaudim de la narrativa, de la sonoritat de les paraules, de la imaginació, de la descoberta, … alhora que afavorim la capacitat d’escolta i atenció.

I és que cada conte ens transporta a un imaginari fantàstic des d’on descobrim el món que ens envolta.