Santa Jordina i Sant Jordi per Tothom!

Des del projecte RADARS, un projecte que lluita contra la solitud i l’aïllament que pateixen les persones grans a la Nova Esquerra de l’Eixample, es van posar en contacte amb l’escola perquè poguéssim col·laborar en la festa de Santa Jordina i Sant Jordi per la gent gran.

La idea consistia a fer arribar d’alguna manera l’esperit de la festa a les persones grans que es troben soles. Des de l’escola doncs, de seguida vam dir que sí, creient i entenen aquesta participació com una oportunitat per obrir-nos al barri i col·laborar-hi.

Vam compartir amb els infants aquesta iniciativa i, els infants d’infantil han creat unes flors amb papers de diferents colors que van penjades dels poemes que els infants de primària han escrit i representat.

Desitgem que la gent gran del barri somrigui en rebre els nostres petits detalls fets amb molta cura i amor.

Santa Jordina i Sant Jordi per Tothom!