Aquest any les famílies no poden entrar a l’escola i ens sorgeix la pregunta com les famílies poden saber qui som a l’ambient i com és l’ambient on estem.
Amb aquesta pregunta els infants comencen a fer un munt d’hipòtesis:
- poden pujar amb una escala molt grossa per la finestra i així mirar com és.
- els hi podem enviar una postal!
- amb un megàfon, que fa la veu més forta.
- els hi podem enviar unes fotos.
- fem una llista dels infants que hi ha.
- fem fotos i si estan borroses, escrivim què és.
- també podem fer un vídeo on expliquem que hi ha a l’ambient.
Durant uns dies els infants van estar fent llistes dels infants de l’ambient. En alguns ambients, van voler agrupar els noms per nivells:
- els infants de P3, els de P4 i els de P5.

També van estar fent llistes dels espais que volien explicar a les famílies:
- l’espai tou, les construccions, les propostes, els animals, l’espai dels contes, …


I un cop van tenir la llista feta, van començar a fer fotos de l’ambient mentre altres infants escrivien els noms dels infants.
En d’altres ambients, enlloc de fotos, van voler dibuixar els diferents espais i al costat, escriure el nom de la proposta.
Quan ho van tenir tot, van voler fer un llibret amb tot el que havien fet.
Deixa un comentari