Si les famílies no poden entrar a l’escola, com els podem explicar on som i qui som?

Aquest any les famílies no poden entrar a l’escola i ens sorgeix la pregunta com les famílies poden saber qui som a l’ambient i com és l’ambient on estem.

Amb aquesta pregunta els infants comencen a fer un munt d’hipòtesis:

• poden pujar amb una escala molt grossa per la finestra i així mirar com és.
  • els hi podem enviar una postal!
  • amb un megàfon, que fa la veu més forta.
  • els hi podem enviar unes fotos.
  • fem una llista dels infants que hi ha.
  • fem fotos i si estan borroses, escrivim què és.
  • també podem fer un vídeo on expliquem que hi ha a l’ambient.

Durant uns dies els infants van estar fent llistes dels infants de l’ambient. En alguns ambients, van voler agrupar els noms per nivells:

• els infants de P3, els de P4 i els de P5.

També van estar fent llistes dels espais que volien explicar a les famílies:

• l’espai tou, les construccions, les propostes, els animals, l’espai dels contes, …

I un cop van tenir la llista feta, van començar a fer fotos de l’ambient mentre altres infants escrivien els noms dels infants.

En d’altres ambients, enlloc de fotos, van voler dibuixar els diferents espais i al costat, escriure el nom de la proposta.

Quan ho van tenir tot, van voler fer un llibret amb tot el que havien fet.